Tuesday, July 14, 2009

siy lagik...

errrmm...hai seme...lama dah tak menulis kat dalam blog nih..tak de kesempatan utk buat benda nih seme...banyak benda yg nak diselesaikan n alhamdulillah sikit2 lama2 selesai jugak walaupun tak sepenuhnya at least sebahagian dari itu...
ermmm berbalik kepada siy nih actually saya nak update kalori makanan yg berkait rapat dengan pembentukan lemak kat badan nih...mmg nampak macam tak logik jek benda yg kecik cam karipap ke atau benda 2 yg small lah bleh buat kita gemuk kalau kita tak kawal pemakanan tu...
huhuh actually sebenarnya lemak yg terbentuk nih sebab kita makan terlalu atau terlebih kalori n tak digunakan n ditukarkan kepada lemak..bila hari2 kita makan benda tu n lemak tu hari2 bertambah so kita jadi gemuklah..itulah sebabnya kalau kita nak kuruskan badan kita kene kurangkan pengambilan kalori setiap hari supaya kita tolong badan kita bakar lemak yg melekat kat badan ni n tukar kepada bentuk tenaga....
kalau pk2 macam alah kacang jek kuragkanlah makan tapi ikut pengalaman sya mmg susah nak kawal makan tanpa bantuan dari produk melainkan org tu benar2 kuat n tahan utk kawal nafsunya...
so terciptalah siy nih utk membantu org2 seperti kita n saya yakin mmg tak rugi kalau kita beli n kalau dh dapat bntuk bdan yg ideal kita stop lah n kita kawan sendiri insyaallah boleh punya...
ehehhe so sape2 yg nak dapatkan khidmat nasihat percuma dari saya boleh ctct saya 0197287080 n saya boleh bagi cara bagaimana nak dapatkan bentuk badan yg diidamkan dalam masa yang singkat...
SEMOGA BERJAYA...!!!!

0 comments:

Post a Comment